środa, 4 lipca 2012

Prolog



- Harry, ogarnij te swoje natrętne fanki! - krzyknęła Katherine, siedząc na parapecie w swoim pokoju i głaszcząc kota swojego starszego brata Dusty.
Po chwili Harry wyszedł przed dom, a jego fanki błyskawicznie rzuciły się na niego. Dziewczyna o długich blond włosach przepchnęła się przez tłum fanek i zawołała:
- Proszę, proszę, daj mi swój autograf.
Przed drzwiami pojawił się Zayn i zwrócił się do fanek:
- Chyba każdy ma prawo do prywatnego życia, przestańcie nas tak ciągle nachodzić - mówiąc to uwolnił Harry'ego od dziewcząt i zaciągnął do domu.
Po chwili fanki znowu zaczęły piszczeć, więc siostra najmłodszego wokalisty z zespołu One Direction krzyknęła przez okno:
- Uspokójcie się, głowa już od Was pęka.
- No, pięknie, dziewczyna Harry'ego się odezwała - zawołały fanki.
- Czy Was głowa boli, ja jestem jego siostrą - odpowiedziała szatynka.
Nagle zaczęły rzucać w nią różnymi przedmiotami lecz dwie z nich siedziały cicho na samym końcu tej grupy. Nagle czarnowłosa dziewczyna krzyknęła:
- Może pójdziemy na lody? 
Po zadaniu propozycji dziewczyny się uspokoiły i co niektóre zaczęły ścigać się do najbliższej lodziarni.

4 komentarze:

  1. Mi też się podoba. Zapraszam do mojego bloga : mystery-of-hell.blogspot.com :3

    OdpowiedzUsuń
  2. No fajne, zapraszam na mój blog z moją książką: http://z-zycia-gimnazjalisty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń